Customer Relationship Management (CRM) буюу хэрэглэгчтэй харилцах менежментийн систем менежментийн топ арга, хэрэгслүүдийн нэгт зүй ёсоор тооцогддог. Уламжлалаар CRM системийг голдуу борлуулалтад ашиглаж ирсэн бол өнөөдөр маркетинг болон харилцагчийн үйлчилгээнд ч түгээмэл ашиглаж байна.
Цааш унших2018-03-16 өдөр анх нийтэлж байсныг 2020 оны 7-р сарын 26-нд шинэчлэн найруулав.
Техник технологи хурдацтай хөгжихийн хирээр байгууллагууд үйл ажиллагаагаа автоматжуулах, бүтээмжээ өсгөх болсон. Үүний нэг нь Customer Relationship Management (CRM) буюу хэрэглэгчтэй харилцах менежментийн систем юм.
Цааш уншихБорлуулалт нэмэгдүүлэх арга, боломжууд - 2
2018-05-14 өдөр анх нийтэлж байсныг 2020 оны 7-р сарын 26-нд шинэчлэн найруулав.
Интернэт, үүлэн тооцоолол, сошиал медиа, хиймэл оюун, ухаалаг утас зэрэг орчин үеийн технологийн дэвшлүүд бизнесүүд борлуулалтаа өсгөх бодит боломжуудыг бий болгож байна. Энэ нийтлэлээр өнөөдөр аль ч байгууллага ажил хэрэг болгоод эхэлж болох бодит боломжуудаас танилцуулж байна.
Цааш уншихКомпаниуд ялангуяа дунд, том бизнесүүд борлуулалтын үйл ажиллагаандаа CRM нэвтрүүлэх гээд амжилтгүй болох нь түгээмэл. Харин яагаад? Шийдэл нь юу вэ?
Цааш уншихИнбаунд борлуулалт, процесс гэж юу вэ?
Инбаунд нь хэрэглэгчиддээ ажил, амьдралынхаа зорилгод хүрэх, асуудлыг шийдэх, хөгжиж боловсрох, өсч дэвжихэд нь тусалсан харилцааг бий болгосноор хамтдаа амжилтад хүрэх бизнесийн ухаан юм.
Цааш уншихБорлуулалт нэмэгдүүлэх арга, боломжууд - 1
Маркетингаа сайн хий, бүтээгдэхүүнээ сайжруул, борлуулалтын багаа чадавхижуул гээд зөвлөхөд амархан. Харин Монгол компаниуд тэр болгон ажил хэрэг болгож амжаагүй байдаг энгийн мөртлөө үр дүнтэй арга, боломжууд юу байна вэ?
Цааш уншихЯагаад HubSpot CRM ашиглах хэрэгтэй вэ?
2014 онд анх танилцуулснаас хойш тавхан жилд HubSpot CRM олон арван мянган бизнесүүдийн өдөр тутмын ажилдаа хэрэглэдэг багаж хэрэгсэл нь болжээ.
Өнөөдрийн нийтлэлээр бизнесүүд үйл ажиллагаандаа HubSpot CRM системийг сонгох, ашиглах шалтгаануудаас танилцуулъя.
Цааш унших
CRM программ хэрэгтэй болсны 6 шинж
Монголын ихэнх компаниуд CRM программ хэрэглэдэггүй. Гэтэл дэлхий даяар менежментэд хамгийн түгээмэл ашигладаг, үр өгөөжтэй арга хэрэгслүүдийн нэгд хэрэглэгчтэй харилцах менежментийн систем (Customer Relationship Management) зүй ёсоор тооцогддог.
Хэрэв танай байгууллага CRM ашигладаггүй бол дараах асуудлууд тулгарч буй эсэхийг эргэцүүлж нэг хараарай.
Цааш унших
"Сэжим гэж юу вэ? Бас тэр сэжим нь амьдралын мөчлөгтэй төдийгүй төлөвтэй хэрэг үү?" гэсэн бодол танд төрж болох юм. Гэтэл эдгээр тэргүүн туршлагуудыг дэлхий даяар олон байгууллага амжилттай ашиглаж байна. Борлуулалтын ажилтан сэжмүүдийнхээ төлвүүдийг удирдсанаар илүү борлуулалтыг хурдтай хийж чаддаг.
Цааш уншихРеалторууд CRM ашиглах 5 шалтгаан
Хэд хэдэн байгууллагад CRM нэвтрүүлсэн туршлагадаа суурилан үл хөдлөхийн борлуулалтад ашиглах нь яагаад чухал талаар энэхүү нийтлэлээ бичлээ.
Цааш унших