Компаниуд ялангуяа дунд, том бизнесүүд борлуулалтын үйл ажиллагаандаа CRM нэвтрүүлэх гээд амжилтгүй болох нь түгээмэл. Харин яагаад? Шийдэл нь юу вэ?
Цааш уншихИнбаунд борлуулалт, процесс гэж юу вэ?
Инбаунд нь хэрэглэгчиддээ ажил, амьдралынхаа зорилгод хүрэх, асуудлыг шийдэх, хөгжиж боловсрох, өсч дэвжихэд нь тусалсан харилцааг бий болгосноор хамтдаа амжилтад хүрэх бизнесийн ухаан юм.
Цааш уншихБорлуулалт нэмэгдүүлэх арга, боломжууд - 1
Маркетингаа сайн хий, бүтээгдэхүүнээ сайжруул, борлуулалтын багаа чадавхижуул гээд зөвлөхөд амархан. Харин Монгол компаниуд тэр болгон ажил хэрэг болгож амжаагүй байдаг энгийн мөртлөө үр дүнтэй арга, боломжууд юу байна вэ?
Цааш унших"Сэжим гэж юу вэ? Бас тэр сэжим нь амьдралын мөчлөгтэй төдийгүй төлөвтэй хэрэг үү?" гэсэн бодол танд төрж болох юм. Гэтэл эдгээр тэргүүн туршлагуудыг дэлхий даяар олон байгууллага амжилттай ашиглаж байна. Борлуулалтын ажилтан сэжмүүдийнхээ төлвүүдийг удирдсанаар илүү борлуулалтыг хурдтай хийж чаддаг.
Цааш уншихРеалторууд CRM ашиглах 5 шалтгаан
Хэд хэдэн байгууллагад CRM нэвтрүүлсэн туршлагадаа суурилан үл хөдлөхийн борлуулалтад ашиглах нь яагаад чухал талаар энэхүү нийтлэлээ бичлээ.
Цааш уншихБайгууллагын борлуулалтад түгээмэл 8 асуудал
Байгууллагын борлуулалт хугацаа шаарддаг, шийдвэр гаргалтанд олон талууд оролцдог, олон шат дараатай нарийн төвөгтэй ажлуудыг хийснээр амжилтай хаадаг. Энэ үйл явцад түгээмэл тулгардаг зарим асуудлууд, тэдгээрийг шийдэх зарим арга замуудтай танилцана уу. Манай өөрийн агентлаг ч тэр байгууллагын зах зээлд чиглэсэн тул өөрсдийн алдаа онооноос нь тусгахыг ч мөн хичээлээ.
Цааш уншихМаркетинг, борлуулалтыг хэрхэн уялдуулах вэ?
Маркетинг, борлуулалт хоёр нэг зүйлийн 2 тал, байнга л хамт явдаг гэхэд буруудахгүй. Хамтарч ажиллаж байж бизнесийн амжилтыг авчирдаг. Харин амьдрал дээр компаний маркетинг, борлуулалт харилцан уялдаагүй байх нь тун элбэг. Тэр ч бүү хэл харилцан сөрөг хандлагатай байх нь элбэг. Нэг нь Ангараг гаригаас, нөгөөх нь Сугар гаригаас ирсэн мэт.
Цааш уншихХэрхэн үнэгүй CRM-тай болох вэ?
Аливаа байгууллага борлуулалт, харилцагчийн үйлчилгээний үйл ажиллагаандаа Хэрэглэгчтэй харилцах менежментийн систем буюу CRM нэвтрүүлснээр өдөр тутмын ажлуудынхаа бүтээмжийг өсгөх төдийгүй хэрэглэгчидтэйгээ урт хугацааны тогтвортой, харилцан ашигтай харилцааг бий болгож чаддаг.
Цааш унших