2021 он дөхөж ирэхийн хирээр маркетинг болон хийж буй бүх платформ дээрээ хэрэглэгчдэд ямар кампанит ажил таалагдсан, юу нь болсон, юу нь болоогүй, цаашид ямар чиг хандлагаар явах талаар эргэж нэг харах нь чухал биз ээ. Тэгвэл дэлхий даяар нэг тэрбум идэвхтэй хэрэглэгчтэй Инстаграм платформын 2021 оны чиг хандлага ямар байхыг энэ удаагийн нийтлэлээрээ онцлон бичихээр шийдлээ. Инстаграм маркетингийн стратегиа өөрчлөх, төлөвлөхөд шаардлагатай мэдээллийг хүлээн авна уу.
2020-12-25
2021 онд таны мэдэх ёстой 10 ИНСТАГРАМ трэнд
Манай улсад и-мэйл маркетингийн үйлчилгээг масс-руу түгээх эсвэл олон контакт л байвал хамаагүй гэж ойлгодог. Энэ нь и-мэйл маркетингийн үнэ цэнийг алдагдуулж спам маркетинг ч гэж нэрийдэхэд хүргээд байна.
Цааш унших
Анх 2016-08-24 өдөр нийтэлснийг шинэчлэн найруулав.
Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ нь B2B буюу байгууллагын зах зээлд чиглэсэн эсвэл B2C буюу хэрэглэгчийн зах зээлд чиглэсэн байхаас үл хамааран бүхий л компаниуд контент маркетинг амжилттай хийх бүрэн боломжтой. Гэвч B2B болон B2C бизнесүүдийн хувьд контент төлөвлөлт, агуулга, формат, түгээх сувгуудын хувьд тодорхой ялгаа бий.
Цааш унших