2021 он дөхөж ирэхийн хирээр маркетинг болон хийж буй бүх платформ дээрээ хэрэглэгчдэд ямар кампанит ажил таалагдсан, юу нь болсон, юу нь болоогүй, цаашид ямар чиг хандлагаар явах талаар эргэж нэг харах нь чухал биз ээ. Тэгвэл дэлхий даяар нэг тэрбум идэвхтэй хэрэглэгчтэй Инстаграм платформын 2021 оны чиг хандлага ямар байхыг энэ удаагийн нийтлэлээрээ онцлон бичихээр шийдлээ. Инстаграм маркетингийн стратегиа өөрчлөх, төлөвлөхөд шаардлагатай мэдээллийг хүлээн авна уу.
2021 онд таны мэдэх ёстой 10 ИНСТАГРАМ трэнд
Энэ удаагийнхаа нийтлэлээр сүүлийн үед залуусын дунд тренд болж буй нэгэн сошиал платформыг онцлон бичихээр шийдлээ. TikTok-г та бүхэн аль хэдийнээ мэддэг болсон биз ээ. Харин өөрийн бизнэс-дээ хэрхэн ашиглах, маркетингийн төлөвлөгөөндөө хэрхэн тусгах талаар бяцхан мэдээлэл хүргэж байна. Юуны түрүүнд TikTok-н товч танилцуулгыг хүргэе.
Холбоотой нийтлэл: BZP-н зөвлөж буй бизнест хэрэгтэй 10 программ
Цааш уншихӨсөлтийн маркетинг буюу түүний сэтгэлгээ
АНУ-д жил бүр 500,000 гаруй шинэ бизнес эхэлдэг бөгөөд жилдээ 200 тэрбум гаруй долларыг маркетингийн ажилд зарцуулдаг гэсэн статистик судалгаа байдаг. Ийм их өрсөлдөөнтэй нийгэмд аливаа бизнес тогтвортой хөгжих нь тэнгэрээс од шүүрэхтэй адил биз ээ.
Цааш уншихОйролцоогоор шинэ бүтээгдэхүүн танилцуулж буй бизнес-н 80% нь амжилтгүй болдог гэсэн статистик үзүүлэлт байдаг. Маш зочирдом судалгаа байгаа биз? Зах зээлд шинэ бараа бүтээгдэхүүн таниулах, байр сууриа олох, үнэнч хэрэглэгчдийг бий болгох нь амаргүй ажил гэдгийг бид мэднэ. Өрсөлдөгчгүй бизнес гэж хаана ч байхгүй. Гэхдээ оруулж ирж буй бүтээгдэхүүний судалгааг сайн хийж, борлуулах цэг, зорилтот хэрэглэгчдээ зөв тодорхойлж чадвал тийм ч хэцүү зүйл биш юм. Хэрэглэгчдэд маш олон төрлийн хэрэгцээ байдаг бөгөөд хүсэж байгаа зүйлийг нь ойлгож, тэдний хэрэгцээнд нийцүүлэн өөрсдийн бүтээгдэхүүнийг хөгжүүлэх, хэрэглэгчдэд таалагдах гол агуулга, мессежээ бүрэн ойлгуулж, тэдний сонирхлыг татсан сурталчилгааг бүтээх нь таниас маш их крейтив байдлыг шаардана. Ингээд шинэ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээгээ зах зээлд амжилттай нэвтрүүлэхэд тус болох дараах хэдэн зөвлөгөөг хүргэж байна.
Холбоотой нийтлэл: 2020 оны сошиал медиа маркетинг тренд
Цааш унших2020 оны сошиал медиа маркетинг тренд
Маркетингийн стратеги төлөвлөгөөнд сошиал медиа гэх орон зай нэгэнт чухал байр суурийг эзлэх болжээ. Өнгөрч буй 2019 он сошиал медиа болон дижитал орчинд багагүй өөрчлөлтийг бий болгосон. Жишээ дурдвал "Харилцааны маркетинг буюу conversational marketing дэлхий даяар маркетингийн хамгийн халуун сэдэвт тооцогдох болсон" , "Бот зөвхөн мэдээлэл өгөхөөс илүү өөрийн гэсэн ойтой, хэрэглэгчийг таних болсон", "Хэрэглэгчийн дата улам үнэ цэнэ бүхий мэдээлэл болсон" гээд олон олон өөрчлөлт шинэчлэлт бий болсон байна.
Цааш уншихАнх 2016-08-24 өдөр нийтэлснийг шинэчлэн найруулав.
Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээ нь B2B буюу байгууллагын зах зээлд чиглэсэн эсвэл B2C буюу хэрэглэгчийн зах зээлд чиглэсэн байхаас үл хамааран бүхий л компаниуд контент маркетинг амжилттай хийх бүрэн боломжтой. Гэвч B2B болон B2C бизнесүүдийн хувьд контент төлөвлөлт, агуулга, формат, түгээх сувгуудын хувьд тодорхой ялгаа бий.
Цааш уншихСошиал медиа 2007-2008 оны үед шинэхэн платформ байж, сошиал медиа маркетер гэдэг ажлын байр ч дөнгөж л гарч ирж байсан. Түүнээс хойш хэдхэн жилийн дотор сошиал медиа нь маркетингийн томоохон сувгуудын нэг болсон төдийгүй бүхий л том том байгууллагууд сошиал медиад анхаарлаа хандуулж байна. Өнгөрсөн жил инстаграмд 400 сая хэрэглэгчид байсан бол энэ жил 2016 оны байдлаар нийт 500 сая хэрэглэгчид инстаграмыг идэвхтэй хэрэглэж байна. Мөн энэ оны байдлаар твиттерт 313 сая хүн жиргэж, Фэйсбүүкд 1.71 тэр бум идэвхтэй хэрэглэгчид байна.
Цааш уншихЗах зээл өргөжин тэлэхийн хэрээр маркетерүүдийн ур чадвар ч мөн өсөн нэмэгдэж буй энэ үед сайн маркетер болохын тулд ямар ямар чадваруудыг эзэмшсэн байх шаардлагатай вэ?
Цааш унших