Сүүлийн үед фэйсбүүкийн бодлого, алгоритм улам төгөлдөржихийн хэрээр сурталчилгаанд хийгддэг хяналт улам сайжирсаар байна. Үүнтэй холбоотой сурталчилгааг тойрсон асуудлууд бизнесийн байгууллагуудад ихээр тулгарах болжээ. Гэхдээ сурталчилгааны дүрэм маш энгийн бөгөөд бүгдэд нээлттэй байрладаг. Иймээс фэйсбүүк сувгийг ашиглан амжилттай маркетинг хийхийг хүсч байвал тухайн дүрэм, бодлогыг зөрчихгүй байвал алдаагүй сурталчилгаагаа хийх боломж бий. Та сурталчилгаа хийхдээ дараах 5 зүйлийг баримтлаарай.
Цааш уншихХүч хөдөлмөр зарцуулан хийсэн контентыг тань фэйсбүүк зогсоож эсвэл бүүр сурталчилгаа хийх эрхийг тань хязгаарлаад байна уу? Тэгвэл та дараах нийтлэлээс сурталчилгаа ямар үе шатыг дамждаг болон зарим сурталчилгааг явуулахаас татгалзсан тохиолдолд юу хийх хэрэгтэй тухай мэдээлэл авах болно.
Цааш унших2021 оны маркетингийн чиг хандлага
B2C, B2B байгууллагуудын хувьд одооноос төлөвлөж эхлэх хэрэгтэй 2021 оны маркетингийн гол чиг хандлагууд бол
Цааш уншихЦар тахал бизнест хэрхэн нөлөөлж байна вэ?
Дэлхий нийтийг хамарсан цар тахал гарснаас хойш аль хэдийн нэг жил өнгөрсөн байна. Энэ нэг жилийн хугацаанд бидний амьдралын хэв маяг, болон бизнесийн хэмнэлд маш том өөрчлөлтүүд бий боллоо. Уг өөрчлөлт заримд нь маш эерэг нөлөө үзүүлж байгаа ч багагүй хэсэгт нь хүнд цохилт болж хэрхэн бизнесээ авч үлдэх талаарх шинэ шийдэл хайх эрэлд гаргаж байна. Магадгүй энэ хүнд үеийг давж "New Normal" буюу "шинэ хэвийн байдал"-д дасан зохицож чадвал цаашид ажрахгүй бизнесээ авч явж чадах болов уу.
Цааш унших2021 онд таны мэдэх ёстой 10 ИНСТАГРАМ трэнд
2021 он дөхөж ирэхийн хирээр маркетинг болон хийж буй бүх платформ дээрээ хэрэглэгчдэд ямар кампанит ажил таалагдсан, юу нь болсон, юу нь болоогүй, цаашид ямар чиг хандлагаар явах талаар эргэж нэг харах нь чухал биз ээ. Тэгвэл дэлхий даяар нэг тэрбум идэвхтэй хэрэглэгчтэй Инстаграм платформын 2021 оны чиг хандлага ямар байхыг энэ удаагийн нийтлэлээрээ онцлон бичихээр шийдлээ. Инстаграм маркетингийн стратегиа өөрчлөх, төлөвлөхөд шаардлагатай мэдээллийг хүлээн авна уу.
Манай BZP digital&inbound маркетинг агентлаг дижитал маркетингийн чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулаад багагүй хугацааг ардаа үджээ. Бид өнгөрсөн хугацаанд зах зээл дээр маркетинг болон борлуулалтын уялдаа холбоог бий болгон маркетингийн автоматжуулалт, дижитал маркетингийн үр өгөөжийг нэмэгдүүлэх мөн таниулахад анхаарч ажилласан.
Цааш уншихЭнгийн, хэрэглэхэд хялбар мөртлөө гайхалтай сайн эдгээр программ хангамжуудыг бизнесийн үйл ажиллагаандаа ашиглахыг зөвлөж байна.
Цааш унших2015-08-04 өдөр анх нийтэлж байсныг 2020 оны 3-р сарын 4-нд шинэчлэн найруулав.
Фэйсбүүк тусгай зорилтот бүлэг буюу custom audience үүсгэхдээ өөрийн хэрэглэгчийн утасны дугаарын жагсаалтыг оруулан үүсгэх боломж бий. Хэрэв танд хэрэглэгчдийн утасны дугаарын мэдээлэл байгаа бол зөвхөн эдгээр хэрэглэгчиддээ тодорхой зар сурталчилгаа, контентыг Фэйсбүүкээр хүргэх боломж нээлттэй гэсэн үг.
Монголд хэрэглэгчдийн ойролцоогоор 60, 70 хувь нь фэйсбүүкт утсаа бүртгүүлсэн байдаг бөгөөд танай жагсаалт тулган тааруулснаар зорилтот бүлэг үүсдэг. Үүссэн бүлэг рүү чиглүүлж бүүст буюу сурталчилгаа хийх боломжтой, харин энэ бүлэгт яг хэн хэн гэж хүн байгааг хэлэхгүй.
Цааш унших
Forbes сэтгүүлийн эхний нүүрэнд “Контент бол хаан биш. Контент бол эзэнт гүрэн” гэсэн нийтлэл бичигдэж байсан тул та ч гэсэн өөрийн эзэнт гүрнийг Инстаграм гэх улсад цогцлоож чадна шүү дээ. Би таныг гайхалтай нэгэн Инстаграм бизнес аккаунт нээж чадсан гэдэгт итгэлтэй. Хэрэв үгүй бол «Хэрхэн бизнес аккаунттай болох вэ?» нийтлэлийг уншихыг санал болгож байна.
Цааш унших