Маркетингийн стратеги төлөвлөгөөнд сошиал медиа гэх орон зай нэгэнт чухал байр суурийг эзлэх болжээ. Өнгөрч буй 2019 он сошиал медиа болон дижитал орчинд багагүй өөрчлөлтийг бий болгосон. Жишээ дурдвал "Харилцааны маркетинг буюу conversational marketing дэлхий даяар маркетингийн хамгийн халуун сэдэвт тооцогдох болсон" , "Бот зөвхөн мэдээлэл өгөхөөс илүү өөрийн гэсэн ойтой, хэрэглэгчийг таних болсон", "Хэрэглэгчийн дата улам үнэ цэнэ бүхий мэдээлэл болсон" гээд олон олон өөрчлөлт шинэчлэлт бий болсон байна.
Цааш унших2019-12-05
2020 оны сошиал медиа маркетинг тренд
Маркетингийн ертөнц цаг үргэлж л хувьсан шинэчлэгдэж байдаг. Өөрсдийн хэрэглэгчдийн зан төлвийг дөнгөж ойлгож эхэлж байтал дахин шинэ технологи, шинэ трэнд гарч ирж, түүнийгээ дагаад customer's behavior буюу хэрэглэгчийн зан төлөв дахиад л өөрчлөгдөх нь бий.
Цааш унших