Бид 21-р зууны 2 дахь арван буюу дижитал хувьслын эрин үед амьдарч байгаа бөгөөд сошиал медиа платформууд асар хурдацтай гарч ирж цар хүрээгээ тэлсээр байна. Ихэнх бизнесийн байгууллагууд төрөл бүрийн сошиал медиа платформ ашиглаж дижитал маркетинг хийдэг бөгөөд гагцхүү платформ тус бүрт нь тохирсон стратеги, төлөвлөгөөг нь төдийлөн мэдэдгүй. Энэ алдааг та үргэлжлүүлэн гаргамааргүй байвал нүдээ бүр том нээгээд уншихыг зөвлөж байна.
Цааш уншихМаркетингийн ертөнц цаг үргэлж л хувьсан шинэчлэгдэж байдаг. Өөрсдийн хэрэглэгчдийн зан төлвийг дөнгөж ойлгож эхэлж байтал дахин шинэ технологи, шинэ трэнд гарч ирж, түүнийгээ дагаад customer's behavior буюу хэрэглэгчийн зан төлөв дахиад л өөрчлөгдөх нь бий.
Цааш уншихДижитал маркетингаа сайжруулах 6 алхам
Зах зээлийн өрсөлдөөн, хэрэглэгчийн зан төлөв технологийн хөгжлийн нөлөөгөөр хүчтэйгээр өөрчлөгдөн, хувьсаж байна. Хэн дижитал шилжилтээ сайн хийж байгаа нь энэ өөрчлөлтөд тэсвэрлэн үлдэх бизээ. Энэ удаагийн нийтлэлээр дижитал маркетингаа хэрхэн сайжруулах талаар хүргэж байна.
Цааш уншихЖил бүр шинэ оны босгон дээр маркетингийн стратеги, зорилго, зорилт, хөтөлбөр, төсөв гээд гаргадаг төлөвлөгөөндөө бид ямар өөрчлөлтүүдийг хийх нь зүйтэй вэ? Дижитал маркетингийн чиг хандлагууд болон өөрийн туршлагаас санаа аван энэ нийтлэлийг бичлээ. Уламжлалт маркетингийн төлөвлөгөөгөө хэрхэн гаргахаа надаар заалгах юун. Энд дижитал маркетингтай холбоотой гарч буй өөрчлөлтүүдийг голчлон дурдлаа.
Цааш унших