2021 он дөхөж ирэхийн хирээр маркетинг болон хийж буй бүх платформ дээрээ хэрэглэгчдэд ямар кампанит ажил таалагдсан, юу нь болсон, юу нь болоогүй, цаашид ямар чиг хандлагаар явах талаар эргэж нэг харах нь чухал биз ээ. Тэгвэл дэлхий даяар нэг тэрбум идэвхтэй хэрэглэгчтэй Инстаграм платформын 2021 оны чиг хандлага ямар байхыг энэ удаагийн нийтлэлээрээ онцлон бичихээр шийдлээ. Инстаграм маркетингийн стратегиа өөрчлөх, төлөвлөхөд шаардлагатай мэдээллийг хүлээн авна уу.
2021 онд таны мэдэх ёстой 10 ИНСТАГРАМ трэнд
Контентэд ашиглах зургийн 20 үнэгүй сайт
Цааш унших
Уншигч таныг гайхалтай стратеги төлөвлөгөө бүхий Инстаграм маркетинг хийж эхэлсэн гэдэгт итгэлтэй байна. Гэхдээ таны маркетинг зөв зүйтэй, хэрэглэгчдэд хүртээмжтэй явж байгааг мэдэхгүй бол дүгнэлт, тайлан гаргаж чадна гэж үү? Үгүй л дээ.
Цааш уншихБид 21-р зууны 2 дахь арван буюу дижитал хувьслын эрин үед амьдарч байгаа бөгөөд сошиал медиа платформууд асар хурдацтай гарч ирж цар хүрээгээ тэлсээр байна. Ихэнх бизнесийн байгууллагууд төрөл бүрийн сошиал медиа платформ ашиглаж дижитал маркетинг хийдэг бөгөөд гагцхүү платформ тус бүрт нь тохирсон стратеги, төлөвлөгөөг нь төдийлөн мэдэдгүй. Энэ алдааг та үргэлжлүүлэн гаргамааргүй байвал нүдээ бүр том нээгээд уншихыг зөвлөж байна.
Цааш уншихForbes сэтгүүлийн эхний нүүрэнд “Контент бол хаан биш. Контент бол эзэнт гүрэн” гэсэн нийтлэл бичигдэж байсан тул та ч гэсэн өөрийн эзэнт гүрнийг Инстаграм гэх улсад цогцлоож чадна шүү дээ. Би таныг гайхалтай нэгэн Инстаграм бизнес аккаунт нээж чадсан гэдэгт итгэлтэй. Хэрэв үгүй бол «Хэрхэн бизнес аккаунттай болох вэ?» нийтлэлийг уншихыг санал болгож байна.
Цааш унших2010 онд анх олон нийтэд танигдсан цагаасаа хойш Инстаграм нь дэлхийг хуй салхи мэт бүрхэн авч байгаа билээ. Бараг л хүний зургаас илүү хоолны зураг их байдаг гэдгийг та мэдэж байгаа байх.
Цааш унших“LinkedIn бол зүгээр нэг таны CV байрладаг талбар биш, харин таны дижитал нэр хүндийн баталгаа юм.” гэж 2019 онд борлуулалтын ертөнцөд хамгийн нөлөө бүхий эмэгтэйгээр шалгарсан хатагтай Жилл Руллер хэлсэн байдаг.
Цааш уншихСошиол ертөнцөд хүч түрэн орж ирж буй дэлхийн хамгийн том мэргэжлийн платформ болох LinkedIn-ийг танилцуулж байгаадаа таатай байна. 2020 оны 1 сарын байдлаар LinkedIn-ийг 13 сая гаруй байгууллага, тэдгээр байгууллагуудад хамаарагддаг 575 сая гаруй идэвхтэй хэрэглэгч хэрэглэж байгаа аж. Үүнээс Монгол улсын хэмжээнд 192000 гаруй хэрэглэгч энэхүү платформыг идэвхтэй хэрэглэсээр байна.
Цааш унших2020 оны сошиал медиа маркетинг тренд
Маркетингийн стратеги төлөвлөгөөнд сошиал медиа гэх орон зай нэгэнт чухал байр суурийг эзлэх болжээ. Өнгөрч буй 2019 он сошиал медиа болон дижитал орчинд багагүй өөрчлөлтийг бий болгосон. Жишээ дурдвал "Харилцааны маркетинг буюу conversational marketing дэлхий даяар маркетингийн хамгийн халуун сэдэвт тооцогдох болсон" , "Бот зөвхөн мэдээлэл өгөхөөс илүү өөрийн гэсэн ойтой, хэрэглэгчийг таних болсон", "Хэрэглэгчийн дата улам үнэ цэнэ бүхий мэдээлэл болсон" гээд олон олон өөрчлөлт шинэчлэлт бий болсон байна.
Цааш уншихМаркетингийн ертөнц цаг үргэлж л хувьсан шинэчлэгдэж байдаг. Өөрсдийн хэрэглэгчдийн зан төлвийг дөнгөж ойлгож эхэлж байтал дахин шинэ технологи, шинэ трэнд гарч ирж, түүнийгээ дагаад customer's behavior буюу хэрэглэгчийн зан төлөв дахиад л өөрчлөгдөх нь бий.
Цааш унших