Манай BZP digital&inbound маркетинг агентлаг дижитал маркетингийн чиглэлээр үйл ажиллагаа явуулаад багагүй хугацааг ардаа үджээ. Бид өнгөрсөн хугацаанд зах зээл дээр маркетинг болон борлуулалтын уялдаа холбоог бий болгон маркетингийн автоматжуулалт, дижитал маркетингийн үр өгөөжийг нэмэгдүүлэх мөн таниулахад анхаарч ажилласан.
Цааш уншихЭнгийн, хэрэглэхэд хялбар мөртлөө гайхалтай сайн эдгээр программ хангамжуудыг бизнесийн үйл ажиллагаандаа ашиглахыг зөвлөж байна.
Цааш уншихУншигч таныг гайхалтай стратеги төлөвлөгөө бүхий Инстаграм маркетинг хийж эхэлсэн гэдэгт итгэлтэй байна. Гэхдээ таны маркетинг зөв зүйтэй, хэрэглэгчдэд хүртээмжтэй явж байгааг мэдэхгүй бол дүгнэлт, тайлан гаргаж чадна гэж үү? Үгүй л дээ.
Цааш уншихБайгууллагын үйл ажиллагааны зардлын багагүй хувийг эзэлж буй маркетингийн ажлаа ямар хүчин зүйлээр дүгнэн, бид уг маркетинг стратегиар цаашид үргэлжлүүлэн ажиллах уу? эсвэл өөрчлөх шаардлагатай юу гэдгийг шийдвэрлэх чухал мөч иржээ. Энэхүү нийтлэлээр маркетингийн кампанит ажлынхаа үр өгөөжийг хэрхэн, ямар үзүүлэлтээр дүгнэх нь зохимжтой талаар хүргэж байна.
Цааш уншихТэмдэглэл: Анх 2017-12-04 өдөр нийтэлснийг шинэчлэн найруулсан болно.
Танай бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг худалдан авах боломжит хэрэглэгч буюу сэжмийн мэдээллийг онлайнаар бүртгэн авах аргуудаас танилцуулъя.
Цааш уншихБид шинэ мянганы компаниуд инбаунд маркетинг, борлуулалтын аргачлалыг үйл ажиллагаандаа нэвтрүүлэн бизнесийн амжилтанд хүрэхэд нь туслахыг зорьдог. Энэ удаа манай агентлагийн үндсэн үйлчилгээ болох маркетингийн үйлчилгээний талаар түгээмэл тавьдаг асуултуудад хариулт бэлтгэн хүргэж байна.
Цааш уншихСайн контент сайн маркетинг болохын учир
Үйлдвэрлэл, үйлчилгээ, худалдаа наймаа эрхэлж явуулдаг бүхий л байгууллагууд үйл ажиллагаа, бүтээгдэхүүн үйлчилгээндээ зориулан контент бүтээж маркетингаа хийдэг. Ингэж контент маркетингийг ихэнх бизнест ашигладаг хэдий ч уламжлалт болгон хийсээр ирсэн арга хэлбэр нь үр дүнтэй МАРКЕТИНГ болж чадсаар байна уу?
Цааш уншихУлаанбаатар хотод 1,400,000, Монгол улсад 1,700,000, дэлхий даяар 2 тэрбум гаруй хүмүүс фэйсбүүкийг өдөр тутмын амьдралдаа ашиглаж, өөрсдийнхөө амьдралын нэгээхэн хэсэг болгож байна. Харин 2 секунд тутамд 1 бизнесийн хаяг үүсэж, маркетеруудын 93% нь өөрийн бизнес, бүтээгдэхүүн, үйл ажиллагааг фэйсбүүкээр дамжуулан сурталчилдаг. Энэ удаагийн нийтлэлээр хамгийн өргөн хүрээнд ашиглагддаг сошиал платформоос хэрэглэгчийн мэдээллийг хэрхэн бүртгэх талаар хүргэж байна.
Сэжмийн арчилгаа, түүнийг хэрхэн хийх вэ?
Эхлээд сэжим буюу lead гэсэн ойлголтыг товчхон тайлбарлая. Манай бүтээгдэхүүн үйлчилгээг ирээдүйд худалдан авах боломжтой хэрэглэгчийг хэлэх бөгөөд нэр, утас, и-мэйл хаяг гэх мэт өөрийн холбогдох мэдээллийг авсан байдаг. Ийм сэжмүүдийг бий болгон маркетингаа үргэлжлүүлэх, улмаар борлуулалт хийх нь бизнест маш чухал. Англиар lead generation гэнэ.
Цааш уншихЖил бүрийн эцэст ирэх жилийн дижитал маркетингийн чиг хандлагууд юу байж болох талаар өөрийн таамаглалыг дэвшүүлдэг уламжлалынхаа дагуу энэ нийтлэлийг бичлээ.
Цааш унших