Маркетингийн стратеги төлөвлөгөөнд сошиал медиа гэх орон зай нэгэнт чухал байр суурийг эзлэх болжээ. Өнгөрч буй 2019 он сошиал медиа болон дижитал орчинд багагүй өөрчлөлтийг бий болгосон. Жишээ дурдвал "Харилцааны маркетинг буюу conversational marketing дэлхий даяар маркетингийн хамгийн халуун сэдэвт тооцогдох болсон" , "Бот зөвхөн мэдээлэл өгөхөөс илүү өөрийн гэсэн ойтой, хэрэглэгчийг таних болсон", "Хэрэглэгчийн дата улам үнэ цэнэ бүхий мэдээлэл болсон" гээд олон олон өөрчлөлт шинэчлэлт бий болсон байна.
Цааш унших2020 оны сошиал медиа маркетинг тренд
Сошиал медиа 2007-2008 оны үед шинэхэн платформ байж, сошиал медиа маркетер гэдэг ажлын байр ч дөнгөж л гарч ирж байсан. Түүнээс хойш хэдхэн жилийн дотор сошиал медиа нь маркетингийн томоохон сувгуудын нэг болсон төдийгүй бүхий л том том байгууллагууд сошиал медиад анхаарлаа хандуулж байна. Өнгөрсөн жил инстаграмд 400 сая хэрэглэгчид байсан бол энэ жил 2016 оны байдлаар нийт 500 сая хэрэглэгчид инстаграмыг идэвхтэй хэрэглэж байна. Мөн энэ оны байдлаар твиттерт 313 сая хүн жиргэж, Фэйсбүүкд 1.71 тэр бум идэвхтэй хэрэглэгчид байна.
Цааш уншихЗах зээл өргөжин тэлэхийн хэрээр маркетерүүдийн ур чадвар ч мөн өсөн нэмэгдэж буй энэ үед сайн маркетер болохын тулд ямар ямар чадваруудыг эзэмшсэн байх шаардлагатай вэ?
Цааш уншихКонтент маркетинг амжилттай хийх 5 алхам
Контент маркетинг, бизнесийн блог хөтлөх гэдэг нь харьцангуй шинэ ойлголт боловч аль хэдийн бидний дунд үүрээ амжилттай зассаар байна. Энэ нь ерөнхийдөө ямар ч төрлийн үйлчилгээ эрхлэгч байгууллага байсан илүү хүнд чиглэсэн үйл ажиллагаа явуулах болсны илрэл юм.
Цааш унших