Бид өмнө нь маш олон удаа вэбсайт бол нэрийн хуудас төдий танилцуулга биш энэ бол маркетингийн хэрэгсэл, борлуулалтын цахим суваг гэж хэлж байсныг өмнөх нийтлэлүүдийг маань хэрэв та уншиж байсан бол анзаарч байсан байх. Яагаад гэдгээ ч мөн өмнөх нийтлэлүүдээр нэлээн их дурдаж байсан учраас энэ удаад вэбсайтын автоматжуулалт нь борлуулалтад хэрхэн нөлөөлдөг талаар та бүхэнтэй хуваалцъя.
Цааш унших
Өсөлтийн маркетинг буюу түүний сэтгэлгээ
АНУ-д жил бүр 500,000 гаруй шинэ бизнес эхэлдэг бөгөөд жилдээ 200 тэрбум гаруй долларыг маркетингийн ажилд зарцуулдаг гэсэн статистик судалгаа байдаг. Ийм их өрсөлдөөнтэй нийгэмд аливаа бизнес тогтвортой хөгжих нь тэнгэрээс од шүүрэхтэй адил биз ээ.
Цааш уншихЭнгийн, хэрэглэхэд хялбар мөртлөө гайхалтай сайн эдгээр программ хангамжуудыг бизнесийн үйл ажиллагаандаа ашиглахыг зөвлөж байна.
Цааш уншихЯагаад Integromat ашиглах хэрэгтэй вэ?
Орчин үед технологиуд micro-service хэлбэрээр ажиллаж харилцан холбогдон бүхэл бүтэн систем үүсгэх болсон нь бизнест цоо шинэ боломжуудыг нээж буй.
Цааш уншихОйролцоогоор шинэ бүтээгдэхүүн танилцуулж буй бизнес-н 80% нь амжилтгүй болдог гэсэн статистик үзүүлэлт байдаг. Маш зочирдом судалгаа байгаа биз? Зах зээлд шинэ бараа бүтээгдэхүүн таниулах, байр сууриа олох, үнэнч хэрэглэгчдийг бий болгох нь амаргүй ажил гэдгийг бид мэднэ. Өрсөлдөгчгүй бизнес гэж хаана ч байхгүй. Гэхдээ оруулж ирж буй бүтээгдэхүүний судалгааг сайн хийж, борлуулах цэг, зорилтот хэрэглэгчдээ зөв тодорхойлж чадвал тийм ч хэцүү зүйл биш юм. Хэрэглэгчдэд маш олон төрлийн хэрэгцээ байдаг бөгөөд хүсэж байгаа зүйлийг нь ойлгож, тэдний хэрэгцээнд нийцүүлэн өөрсдийн бүтээгдэхүүнийг хөгжүүлэх, хэрэглэгчдэд таалагдах гол агуулга, мессежээ бүрэн ойлгуулж, тэдний сонирхлыг татсан сурталчилгааг бүтээх нь таниас маш их крейтив байдлыг шаардана. Ингээд шинэ бүтээгдэхүүн, үйлчилгээгээ зах зээлд амжилттай нэвтрүүлэхэд тус болох дараах хэдэн зөвлөгөөг хүргэж байна.
Холбоотой нийтлэл: 2020 оны сошиал медиа маркетинг тренд
Цааш уншихManychat дээр хэрхэн чатбот хийх вэ?
Чатботын хэрэгцээ шаардлага өдрөөс өдөрт нэмэгдэхийн хэрээр хэрхэн чатботтой болох болон түүнийг хэрхэн хийх талаар санаа бодлоо чилээж байна уу?
Цааш унших2015-08-04 өдөр анх нийтэлж байсныг 2020 оны 3-р сарын 4-нд шинэчлэн найруулав.
Фэйсбүүк тусгай зорилтот бүлэг буюу custom audience үүсгэхдээ өөрийн хэрэглэгчийн утасны дугаарын жагсаалтыг оруулан үүсгэх боломж бий. Хэрэв танд хэрэглэгчдийн утасны дугаарын мэдээлэл байгаа бол зөвхөн эдгээр хэрэглэгчиддээ тодорхой зар сурталчилгаа, контентыг Фэйсбүүкээр хүргэх боломж нээлттэй гэсэн үг.
Монголд хэрэглэгчдийн ойролцоогоор 60, 70 хувь нь фэйсбүүкт утсаа бүртгүүлсэн байдаг бөгөөд танай жагсаалт тулган тааруулснаар зорилтот бүлэг үүсдэг. Үүссэн бүлэг рүү чиглүүлж бүүст буюу сурталчилгаа хийх боломжтой, харин энэ бүлэгт яг хэн хэн гэж хүн байгааг хэлэхгүй.
Цааш унших
Уншигч таныг гайхалтай стратеги төлөвлөгөө бүхий Инстаграм маркетинг хийж эхэлсэн гэдэгт итгэлтэй байна. Гэхдээ таны маркетинг зөв зүйтэй, хэрэглэгчдэд хүртээмжтэй явж байгааг мэдэхгүй бол дүгнэлт, тайлан гаргаж чадна гэж үү? Үгүй л дээ.
Цааш унших